Najczęściej zadawane pytania

Czy wystawiacie faktury VAT?

Wystawiamy faktury VAT.

 

Gdzie znajdę fakturę/paragon?

Dowód zakupu znajduje się wewnątrz opakowania ze sprzętem ( może być przypięty do karty gwarancyjnej ).

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

W chwili obecnej możliwe jest to jedynie za pomocą kontaktu ( telefonicznego, e-mail bądź chat ). Pracujemy jednak nad możliwością sprawdzania statusu zamówienia w panelu Klienta na stronie www.

 

Na fakturze jest błąd – jak mogę go skorygować?

Prosimy wysłać do nas za pomocą wiadomości e-mail poprawne dane – chętnie pomożemy i wystawimy fakturę korygującą.

 

Otrzymałem paragon, czy mogę dostać fakturę?

Oczywiście, prosimy wysłać do nas paragon oraz dane do faktury, wówczas wystawimy i wyślemy odpowiedni dokument.

 

Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Wszystkie dane na temat zakupu w systemie ratalnym znaleźć można pod poniższym odnośnikiem:

https://www.hurtmedyczny.pl/zakupy-na-raty

 

Gdzie znajdę dane do wykonania przelewu za zamówienie?

Dane potrzebne do wykonania przelewu:

ING Bank Śląski oddział w Częstochowie

88 1050 1142 1000 0024 0955 1567

HOSP-MED Sp. z o. o.

al. Armii Krajowej 1/3

42-202 Częstochowa

W jego tytule prosimy wpisać numer zamówienia.

 

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Procedura zwrotu opisana została pod poniższym odnośnikiem:

https://www.hurtmedyczny.pl/odstapienie-od-umowy

 

W jakich godzinach pracujecie?

Sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.

Godziny pracy salonów znaleźć można poniżej:

https://www.hurtmedyczny.pl/kontakt

 

Jakim kurierem wysyłacie paczki? Jak długo mam czekać na przesyłkę?

Przesyłki wysyłamy kurierem GLS oraz korzystając z paczkomatów Inpost.

Koszty dostawy i czas realizacji wysyłki towaru przedstawiają się następująco:

Wysyłka krajowa kurierem GLS ( czas doręczenia 1 dzień roboczy ):

Płatność przelewem - 14 zł

Płatność online - 14 zł

Płatność za pobraniem - 17 zł

Wysyłka krajowa paczkomatem Inpost ( czas doręczenia do dwóch dni roboczych ):

Płatność przelewem - 13 zł

Płatność online - 13 zł

Płatność za pobraniem - brak

Powyższe terminy obowiązują w przypadku złożenia zamówienia w dniu roboczym do godziny 14:00 ( zaznaczamy, że przy płatności przelewem wpłata musi zostać zaksięgowana na koncie ).

W przypadku zamówień złożonych powyżej kwoty 1500zł koszt wysyłki jest bezpłatny.

 

Czy wysyłacie paczki na postawie potwierdzenia przelewu?

Nie, wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie, aby paczka została wysłana.

 

W jaki sposób mogę zmienić/anulować moje zamówienie?

W chwili obecnej możliwe jest to jedynie za pomocą kontaktu ( telefonicznego, e-mail bądź chat ). Pracujemy jednak nad możliwością sprawdzania statusu zamówienia w panelu Klienta na stronie www.

 

Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

Zachęcamy do śledzenia paczek pod poniższymi linkami:

https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl