Czy wystawiacie faktury VAT?
Wystawiamy faktury VAT.
Gdzie znajdę fakturę/paragon?
Dowód zakupu znajduje się wewnątrz opakowania ze sprzętem ( może być przypięty do karty gwarancyjnej ).
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
W chwili obecnej możliwe jest to jedynie za pomocą kontaktu ( telefonicznego, e-mail bądź chat ). Pracujemy jednak nad możliwością sprawdzania statusu zamówienia w panelu Klienta na stronie www.
Na fakturze jest błąd – jak mogę go skorygować?
Prosimy wysłać do nas za pomocą wiadomości e-mail poprawne dane – chętnie pomożemy i wystawimy fakturę korygującą.
Otrzymałem paragon, czy mogę dostać fakturę?
Oczywiście, prosimy wysłać do nas paragon oraz dane do faktury, wówczas wystawimy i wyślemy odpowiedni dokument.
Czy mogę dokonać zakupu na raty?
Wszystkie dane na temat zakupu w systemie ratalnym znaleźć można pod poniższym odnośnikiem:
https://www.hurtmedyczny.pl/zakupy-na-raty
Gdzie znajdę dane do wykonania przelewu za zamówienie?
Dane potrzebne do wykonania przelewu:
ING Bank Śląski oddział w Częstochowie
88 1050 1142 1000 0024 0955 1567
HOSP-MED Sp. z o. o.
al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa
W jego tytule prosimy wpisać numer zamówienia.
W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Procedura zwrotu opisana została pod poniższym odnośnikiem:
https://www.hurtmedyczny.pl/odstapienie-od-umowy
W jakich godzinach pracujecie?
Sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.
Godziny pracy salonów znaleźć można poniżej:
https://www.hurtmedyczny.pl/kontakt
Jakim kurierem wysyłacie paczki? Jak długo mam czekać na przesyłkę?
Przesyłki wysyłamy kurierem GLS oraz korzystając z paczkomatów Inpost.
Koszty dostawy i czas realizacji wysyłki towaru przedstawiają się następująco:
Wysyłka krajowa kurierem GLS ( czas doręczenia 1 dzień roboczy ):
Płatność przelewem - 14 zł
Płatność online - 14 zł
Płatność za pobraniem - 17 zł
Wysyłka krajowa paczkomatem Inpost ( czas doręczenia do dwóch dni roboczych ):
Płatność przelewem - 13 zł
Płatność online - 13 zł
Płatność za pobraniem - brak
Powyższe terminy obowiązują w przypadku złożenia zamówienia w dniu roboczym do godziny 14:00 ( zaznaczamy, że przy płatności przelewem wpłata musi zostać zaksięgowana na koncie ).
W przypadku zamówień złożonych powyżej kwoty 1500zł koszt wysyłki jest bezpłatny.
Czy wysyłacie paczki na postawie potwierdzenia przelewu?
Nie, wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie, aby paczka została wysłana.
W jaki sposób mogę zmienić/anulować moje zamówienie?
W chwili obecnej możliwe jest to jedynie za pomocą kontaktu ( telefonicznego, e-mail bądź chat ). Pracujemy jednak nad możliwością sprawdzania statusu zamówienia w panelu Klienta na stronie www.
Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
Zachęcamy do śledzenia paczek pod poniższymi linkami: