Chcę dokonać reklamacji

Reklamacja z tytułu rękojmi

Szanowny Kliencie w przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy lub ulegnie awarii w ciągu dwóch lat od momentu zakupu, masz prawo dokonać reklamacji z tytułu rękojmi. Jest to rodzaj reklamacji, w którym sprzedawca odpowiada bezpośrednio przed kupującym. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@hurtmedyczny.pl lub przez telefon 793 311 114. Aby ułatwić procedurę, przygotowaliśmy dla Ciebie formularz reklamacyjny, do pobrania poniżej. 

 

 Kliknij aby pobrać formularz reklamacyjny

 

W związku z wadą produktu możesz żądać:

  • wymiany produktu na nowy, wolny od wad
  • usunięcia wady, naprawy produktu
  • obniżenia ceny produktu
  • odstąpieniu od umowy i zwrotu produktu – w przypadku wady istotnej

 

Zgodnie z prawem reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od momentu zauważenia wady, pamiętaj jednak, że czas na złożenie reklamacji nie może być dłuższy niż dwa lata od momentu otrzymania produktu. Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu (nie jest to wymóg, jednak znacznie ułatwi nam pracę🙂) wyślij pod niżej wskazany adres.

Hospmed
al. Armii Krajowej 2
42-202 Częstochowa
tel. 34 322 06 25

Rozpatrzymy i ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl